همه چیز درباره سئو سایت پزشکی و موفقیت در موتورهای جستجو

صنعت مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی یکی از معدود صنایعی است که در عصری که تقریباً همه چیز را می‌توان به صورت دیجیتالی خریداری کرد، همچنان خدمات حضوری آن فعال است؛ اما این بدان معنا نیست که پزشکان نیازی به تقویت حضور آنلاین خود ندارند. در واقع، آن‌ها اکنون به شدت به طراحی سایت پزشکی و حضور آنلاین نیاز دارند. اکثر بیماران پزشکی را انتخاب می‌کنند که حضور دیجیتالی خوبی داشته باشد و محتوای پزشکی قابل دسترس، مرتبط و قانع‌کننده را ارائه دهد. برای اطمینان از موفقیت بیشتر در این راه باید از رتبه‌بندی موتورهای جستجوی رقبای خود برای کلمات کلیدی مرتبط، پرس‌وجوهای جستجو و خدمات اصلی پیشی بگیرید. در این مقاله به اصول سئو سایت پزشکی و موفقیت سئو پزشکی می‌پردازیم.

سئو سایت پزشکی چیست؟

بهینه‌سازی موتور جستجوی یا به اختصار سئو سایت پزشکی به فرآیند بهبود رتبه‌بندی موتور جستجوی وبسایت مراقبت‌های بهداشتی شما برای دستیابی و تبدیل بیماران بیشتری که به خدمات مراقبت‌های بهداشتی نیاز دارند اشاره دارد.

به عبارت دیگر، سئو برای کلینیک پزشکی عبارت است از: یک استراتژی بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی برای بالا بردن رتبه وبسایت و صفحات شما در موتورهای جستجوی مختلف، برای کلمات کلیدی مرتبطی که بیماران بالقوه به دنبال آن هستند. این فرآیند به بهبود ترافیک وبسایت بدون صرف هزینه برای تبلیغات کمک می‌کند.

داشتن یک استراتژی جامع برای سئو پزشکی بسیار مهم است زیرا الگوریتم‌های جستجو پیچیده‌تر می‌شوند و رقابت برای سئو وبسایت‌های پزشکی افزایش می‌یابد.

آیا سئو سایت پزشکی واقعاً مهم است؟

سئو یک استراتژی بازاریابی است که به مشتریان بالقوه کمک می‌کند تا وبسایت شما را با آسان‌تر کردن جستجوی آن پیدا کنند. از طریق یک SEO مؤثر مراقبت‌های بهداشتی، اکثر بیمارانی که از وبسایت شما بازدید می‌کنند، به صورت ارگانیک و نه از طریق تبلیغات پولی، رسانه‌های اجتماعی یا ارجاع به دست می‌آیند. با افزایش مداوم بازاریابی دیجیتال، سئو به مهم‌ترین محرک بیماران جدید به سمت اقدامات مراقبت‌های بهداشتی تبدیل شده است.

عناصر سئوی پزشکی

بهینه‌سازی وبسایت شما باعث می‌شود تا موتورهای جستجو بتوانند وبسایت شما را درک کنند و بیماران بالقوه شما را پیدا کنند. این‌ها عناصری هستند که باید بر روی آن‌ها تمرکز کنید تا به سئو سایت پزشکی خوب برسید:


D:\Asma\طب مارکتینگ\رپورتاژ طب\منتشر نشده\رپورتاژ11.همه چیز درباره سئو سایت پزشکی و موفقیت در موتورهای جستجو\قالب-تصویر-شاخص-طب.jpg







سئوی خارج از صفحه

سئوی خارج از صفحه در مورد بهبود فاکتورهای رتبه‌بندی است که مستقیماً به وبسایت شما مرتبط نیستند. گوگل بک لینک‌ها، فهرست دایرکتوری‌های آنلاین مربوطه و بررسی‌های Google My Business را برای تائید مشروعیت یک وبسایت در نظر می‌گیرد.

اگر بسیاری از وب‌سایت‌ها به وب‌سایت شما پیوند دارند، احتمالاً فهرست‌های دایرکتوری تمرین دقیق و حجم بالایی از بررسی‌ها دارید. سپس مطب شما به عنوان مکانی که بیماران مایلند از خدمات پزشکی شما بازدید و تجربه کنند برجسته خواهد شد.

سئو درون سایت

سئوی درون سایت بر بهبود چندین جنبه از وبسایت شما، از جمله کلمات کلیدی استفاده شده و کیفیت محتوا و صفحات جداگانه تمرکز دارد. تحقیقات کلمات کلیدی پزشکی مشخص می‌کند که بیماران در منطقه محلی شما از کدام عبارات جستجو استفاده می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با کلمات کلیدی مؤثر پزشکی می‌توانید از متخصصین ما در طب مارکتینگ کمک بگیرید.

گوگل و سایر موتورهای جستجو محتوای معتبری را دوست دارند که موضوعات را به‌طور عمیق توضیح دهد پس به‌طور منظم محتوای جدید و جذاب را ارسال کنید.

علاوه بر این، موتورهای جستجوی اصلی بر روی نشان دادن نتایج متمرکز به بیماران متمرکز هستند که شامل وبسایت‌های تمرین محلی است؛ بنابراین، اضافه کردن نام، آدرس و شماره تلفن خود در هر صفحه بسیار مهم است.

سئو فنی یا سئو تکنیکال

سئوی فنی تمام عناصر پنهان رتبه‌بندی موتورهای جستجو مانند توسعه و بهینه‌سازی وبسایت شما را پوشش می‌دهد.

چگونه در موتورهای جستجو رتبه برتر را به دست آوریم؟

برای موفقیت در سئو سایت پزشکی گام‌های زیر را دنبال کنید:

1. به‌طور منظم وبسایت پزشکی خود را بازرسی کنید

به‌طور منظم یک بررسی کامل سئوی وبسایت پزشکی خود را انجام دهید تا به ایجاد یک خط پایه برای نحوه عملکرد وبسایت شما از نظر سئوی پزشکی کمک کند. انجام این کار همچنین راهی برای اندازه‌گیری پیشرفت کلی تلاش‌های بازاریابی پزشکی شما فراهم می‌کند.

D:\Asma\طب مارکتینگ\رپورتاژ طب\منتشر نشده\رپورتاژ11.همه چیز درباره سئو سایت پزشکی و موفقیت در موتورهای جستجو\طب.jpg

بررسی وبسایت شامل:

امتیاز سلامت سایت

گزارش امنیت سایت

ساختارهای سئو داخلی

تجزیه و تحلیل محتوای صفحه

تجزیه و تحلیل رقبا

ردیابی لینک‌های داخلی شکسته

تست امتیاز سرعت صفحه

2. وبسایت سریع، ایمن، سازگار با موبایل و بهینه

اکثر کاربران وبسایت شما را اگر بیش از سه ثانیه طول بکشد، سایت شما را رها می‌کنند. گوگل از این موضوع آگاه است و یک وبسایت کند را در بالای صفحه قرار نمی‌دهد زیرا آن‌ها می‌خواهند بهترین منابع را ارائه دهند.

سرعت وبسایت شما چقدر باید باشد؟ گوگل می‌گوید دو ثانیه آستانه است، اما آن‌ها کمتر از نیم ثانیه را هدف قرار می‌دهند. اگرچه سرعت صفحه وب مهم‌ترین عامل رتبه‌بندی نیست، اما به امنیت نزدیک است.

3. اهمیت امنیت سایت برای سئو سایت پزشکی

امنیت بخش اساسی هر کسب‌وکاری است. اگر کسب‌وکار مراقبت‌های بهداشتی شما یک وبسایت امن (HTTPS) ندارد، مشکلات بزرگتری نسبت به SEO دارید.

4. سازگاری با موبایل

به گفته گوگل، 77 درصد از دارندگان گوشی‌های هوشمند در شش ماه گذشته از گوشی‌های هوشمند خود برای یافتن خدمات بهداشتی محلی استفاده کرده‌اند. اکثر آن‌ها به احتمال زیاد یک سایت تلفن همراه را در صورتی که استفاده از آن آسان باشد، دوباره بازدید و یا به اشتراک بگذارند.

5. محتوای پزشکی با کیفیت

وبسایت شما باید پر از محتوای مرتبط و با کیفیت باشد تا به بیماران بالقوه شما و گوگل ثابت کنید که سایت شما در آن بازار خاص معتبر است. هرچه وبسایت شما معتبرتر باشد، در نتایج جستجوی ارگانیک رتبه بالاتری خواهید داشت.

6. استفاده از کلمات کلیدی مناسب

برای بهینه‌سازی محتوای خود برای سئو، باید محتوایی پیرامون کلمات کلیدی تخصصی مراقبت‌های بهداشتی خود ایجاد کنید. می‌توانید حدس بزنید که بیماران شما چه کلمات کلیدی را جستجو می‌کنند، یا یک متخصص سئوی پزشکی را استخدام کنید تا بفهمید چه چیزی را جستجو می‌کنند. از استفاده بیش از حد کلمات کلیدی اجتناب کنید زیرا ممکن است گوگل متوجه شود و شما را جریمه کند.

7. نمایه کسب‌وکار من در Google بهینه شده باشد

بیماران مدرن خدمات بهداشتی نزدیک به خانه می‌خواهند و جستجوهای حاوی عبارت «نزدیک من» از سال 2015 دو برابر شده است؛ بنابراین، شما به یک صفحه Google برای کسب‌وکار من بهینه و رقابتی نیاز دارید. بیماران محلی باید شما را در بسته‌های محلی Google پیدا کنند. بسته محلی گروهی از 4 تا 5 لیست تجاری است که در بالای نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر می‌شود. این تنها چیزی است که جستجوگران می‌توانند در تلفن همراه بدون پیمایش به پایین ببینند.

8. نظرات آنلاین برای SEO محلی ایجاد کنید

تا حد امکان نظرات مثبت آنلاین را از بیماران راضی دریافت کنید، به خصوص آن‌هایی که رویه‌های خاصی را ذکر می‌کنند که می‌خواهید در نتایج موتورهای جستجو رتبه‌بندی کنید. بررسی خودکار می‌تواند این فرآیند را برای تمرین شما کارآمدتر کند. دستگاهی را آماده کنید که بیمار شما بتواند از آن در مرکز شما استفاده کند تا تجربه بیمار خود را در مقیاس 1-10 رتبه‌بندی کند. یک اعلان پیگیری خودکار از طریق ایمیل برای کسانی که نمرات بالایی داده‌اند ارسال می‌شود تا از آن‌ها بخواهد در سایت شما نظر بدهند. آن نظرات مثبت مستقیماً در وبسایت شما نشان داده می‌شود.

از سوی دیگر، کسانی که امتیازات ضعیفی می‌دهند، عقب نمانند. برای بهبود مدیریت شهرت خود، می‌توانید از بیمار بخواهید تا نگرانی‌های خود را توضیح دهد و به شما اجازه دهد تا مشکل را حل کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به اصول سئو سایت پزشکی پرداختیم؛ با این حال بهینه‌سازی موتورهای جستجو یک فرآیند همیشه در حال تغییر است. آنچه امروز کار می‌کند ممکن است فردا کار نکند. عوامل زیادی بر رتبه‌بندی موتورهای جستجو تأثیر می‌گذارند، اما وزن هر عامل متفاوت است و می‌تواند در طول زمان تغییر کند.

این‌ها رایج‌ترین عواملی هستند که بر رتبه سئو شما تأثیر می‌گذارند:

بهینه‌سازی وبسایت

بهینه‌سازی اکانت Google برای کسب‌وکار من (GMB)

بررسی آنلاین پزشک

تعداد دامنه‌هایی که به سایت شما پیوند دارند

تعداد لینک‌های وبسایت شما

تحقیق کلمات کلیدی

محتوای باکیفیت

برای داشتن یک حضور آنلاین قوی از یک بازاریاب پزشکی که از پیچیدگی ایجاد استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال پزشکی آگاه است، کمک بگیرید. همچنین می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با آژانس تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ در ارتباط باشید:

02122644773

02126643064

02126601795

وبسایت:

www.tebmarketing.com

اینستاگرام:

tebmarketing

akun pro china akun pro hongkong akun pro filipina akun pro jepang akun pro kamboja akun pro malaysia akun pro myanmar akun pro rusiaakun pro thailand akun pro vietnam slot server rusia slot server malaysia slot luar negeri akun pro jepang akun pro jepang slot server thailand slot server luar slot server kamboja slot server thailand link server asia link server internasional link server sensasional akun pro rusia akun pro jepang akun pro prancis akun pro thailand slot server luar slot server thailand slot server amerika slot server prancis slot server hongkong slot server jepang slot server malaysia slot server myanmar slot server vietnam slot server rusia slot luar negeri slot server jepang slot server kamboja slot server myanmar slot server rusia slot server thailand slot server thailand slot luar negeri akun pro filipina akun pro myanmar akun pro malaysia akun pro rusia slot server malaysia slot server rusia slot server china slot server hongkong slot server jepang slot server kamboja slot server korea slot server malaysia slot server myanmar slot server prancis slot server rusia slot server thailand