گوگل آخرین تلاش خود را برای لغو جریمه 2.6 میلیارد دلاری اتحادیه اروپا آغاز کرد

admin 2023-09-19

 

C:\Users\mohammad\Downloads\1\JE2WKSCFF5NV5DD2G66C4SYJQI.jpg

لوکزامبورگ، 19 سپتامبر (رویترز) – گوگل آلفابت (GOOGL.O) روز سه شنبه آخرین تلاش خود را در دادگاه عالی اروپا برای لغو جریمه 2.42 میلیارد یورویی (2.6 میلیارد دلار) اتحادیه اروپا برای سوء استفاده از بازار مربوط به خدمات خرید خود انجام داد. گفت که رگولاتورها نتوانستند نشان دهند که اقدامات آن ضد رقابتی است.

 

گوگل پس از اینکه دادگاه عمومی در سال 2021 اعتراض خود را به جریمه اعمال شده توسط مارگرت وستاگر، رئیس ضدانحصار اتحادیه اروپا در سال 2017 رد کرد، به دیوان عدالت اتحادیه اروپا (CJEU) مراجعه کرد.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\images.jpg

این اولین جریمه از سه جریمه برای اقدامات ضدرقابتی بود که در دهه گذشته در مجموع 8.25 میلیارد یورو برای گوگل هزینه داشته است.

 

توماس گراف، وکیل گوگل گفت که کمیسیون اروپا نتوانسته است نشان دهد رفتار متفاوت شرکت با رقبا توهین آمیز بوده و رفتار متفاوت به تنهایی ضد رقابت نیست.

 

او گفت: “شرکت ها با رفتار برابر با رقبا با خود رقابت نمی کنند. آنها با رفتار متفاوت با آنها رقابت می کنند. تمام هدف رقابت این است که یک شرکت خود را از رقبا متمایز کند. نه اینکه با رقبا هماهنگ شود تا همه یکسان باشند.” هیئتی متشکل از 15 داور

 

گراف گفت: “تصویر هر نوع رفتار متفاوت، و به ویژه رفتارهای متفاوت با مشاغل شخص اول و شخص ثالث، به عنوان توهین آمیز، رقابت را تضعیف می کند. این امر به توانایی و انگیزه شرکت ها برای رقابت و نوآوری آسیب می رساند.”

 

فرناندو کاستیو د لا توره، وکیل کمیسیون، استدلال‌های گوگل را رد کرد و گفت که این شرکت از الگوریتم‌های آن برای حمایت ناعادلانه از خدمات خرید مقایسه قیمت‌های خود استفاده کرده است، که قوانین ضدتراست اتحادیه اروپا را نقض می‌کند.

 

او گفت: «گوگل این حق را داشت که الگوریتم‌هایی را اعمال کند که دید برخی از نتایج را که کمتر برای یک درخواست کاربر مرتبط هستند، کاهش دهد.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\download.jpg

کاری که گوگل حق انجام آن را نداشت این بود که از تسلط خود در جستجوی عمومی استفاده کند تا با ارتقای نتایج خدمات خود، موقعیت خود را در مقایسه با خرید گسترش دهد و آنها را با ویژگی های جذاب و الگوریتم هایی که مستعد پایین آوردن نتایج هستند تزئین کند. از رقبا و نشان دادن آن نتایج بدون ویژگی های جذاب.”

 

جولیان کوکوت، وکیل کل دیوان عدالت اداری، گفت که نظر غیرالزام آور خود را در 11 ژانویه صادر خواهد کرد. دیوان عدالت اداری در ماه های آینده پس از توصیه وی، حکم خواهد داد.

 

این مورد و دو مورد دیگر مربوط به سیستم عامل تلفن همراه اندروید و سرویس تبلیغاتی AdSense است، اما در مقایسه با پرونده ضد انحصار اتحادیه اروپا در تجارت پر سود تبلیغات دیجیتال گوگل که در آن قانون‌گذاران در ماه ژوئن شرکت را تهدید به فروپاشی کردند، کم رنگ است.

 

مورد C-48/22 P Google و Alphabet v Commission (خرید گوگل) است.

 
دیدگاه 0

akun pro china akun pro hongkong akun pro filipina akun pro jepang akun pro kamboja akun pro malaysia akun pro myanmar akun pro rusiaakun pro thailand akun pro vietnam slot server rusia slot server malaysia slot luar negeri akun pro jepang akun pro jepang slot server thailand slot server luar slot server kamboja slot server thailand link server asia link server internasional link server sensasional akun pro rusia akun pro jepang akun pro prancis akun pro thailand slot server luar slot server thailand slot server amerika slot server prancis slot server hongkong slot server jepang slot server malaysia slot server myanmar slot server vietnam slot server rusia slot luar negeri slot server jepang slot server kamboja slot server myanmar slot server rusia slot server thailand slot server thailand slot luar negeri akun pro filipina akun pro myanmar akun pro malaysia akun pro rusia slot server malaysia slot server rusia slot server china slot server hongkong slot server jepang slot server kamboja slot server korea slot server malaysia slot server myanmar slot server prancis slot server rusia slot server thailand