یک النگو ثروتمندی را برایم به ارمغان آورد

بعد از سال ها کار کردن اندک سرمایه ای داشتم و به دنبال راهی برای افزایش آن بودم، تصمیم داشتم تا کسب و کاری برای خود راه اندازی کنم به همین علت بعد از تحقیقات کافی وارد عرصه تولید انواع النگو طلا شدم و بعد از مدت زمانی کوتاه فعالیت در این عرصه به درآمدی بالا رسیدم که موجب ثروتمندی ام شد.

النگو طلا

النگوهای ۲۴ عیار خالص ترین نوع طلای می باشند که در ساخت جواهرسازی و دیگر صنایع می توان استفاده کرد این نوع النگو طلا، رنگی زرد و درخشان دارد.

اما جنس آن بسیار نرم و از استحکام بسیار کمی نسبت به النگوی ۱۸ عیار برخوردار است النگوهای ۱۸ عیار برخلاف النگو ۲۴ عیار که از طلای خالص می باشد و هنگام ساخت آن از آلیاژهای دیگری همچون مس یا نیکل استفاده می کنند.

النگوهای طلای ۱۸ عیار به این منظور است تنها 75 درصد آن طلا و مابقی آن از فلزات دیگری می باشد.

النگوی ۱۸ عیار از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار است که می‌تواند از ویژگی های یک طلای خوب برخوردار باشد.

تنوع  النگو و انگشتر زنانه باعث شده است که فضای خالی در دست خانمها و دختران به زیباترین حالت ممکن تزییئن شود.

النگو طلا دخترانه

در طول تاریخ کشورمان وقتی نوزادی به دنیا می آید معمولا النگو طلا بچه گانه را به عنوان هدیه پیشکش آن خانواده می کنند و حتی در مراسمات عروسی یا تولد نیز طلا می تواند بهترین هدیه باشد. النگو طلا دخترانه خواص دارویی و درمانی بسیاری دارد که در این جا به چند مورد آن اشاره می‌ کنیم:

درمان پوست: در دوران مصر باستان همسر آخرین فرعون مصر که بزرگ‌ ترین پادشاهان زن در جهان بود از طلا برای جلوگیری از پیری پوست خود استفاده می ‌کرد البته در آن زمان ملک کلئوپاترا مظهر زیبایی و درخشش بود.

امروزه نیز از این فلز ارزشمند برای کاهش چین ‌و چروکهای پوست استفاده می ‌شود.

کاهش استرس و اضطراب: نگاه کردن به طلا می ‌تواند باعث کاهش اضطراب و استرس شده و اعتماد به نفس بانوان را افزایش می‌ دهد.

درمان علایم آرتروز: کسانی که بیماری آرتروز دارند نمی ‌توانند دست و پاهای خود را تکان دهند به‌ همین دلیل توصیه می‌ شود که برای این افراد از جواهرات طلا با عیار 24 استفاده شود.

النگو طلا پهن

النگو طلا پهن بحرینی با استفاده از طلای زرد ساخته می ‌شوند و یک حالت مفتول مانندی دارند و لبه‌ های آنها به شکل برش‌دار م‌باشد که این ویژگی باعث م‌شود تا هنگام استفاده از النگو به دست آسیبی نرسد.

النگوهای بحرینی با سنگ های زینتی از براقیت و درخشندگی بالایی برخوردار هستند و طلای آنها نیز بسیار محکم می ‌باشد.

بر روی النگوهای بحرینی نیز نگینهای مختلفی استفاده می ‌شود که باعث جذابیت بیشتر النگو می‌ گردد.

امروزه طلاهای عربی مثل النگوهای بحرینی و سایر زیورآلات در سراسر دنیا شناخته ‌شده هستند و دارای طرفداران زیادی می‌ باشند.

عیار طلایی هم که در آنها به‌ کار رفته است اکثراً از طلای هیجده عیار است ولی نسبت ‌به طلاهایی که در داخل کشور ما ساخته می‌ شود از براقیت بیشتری برخوردار هستند.


akun pro china akun pro hongkong akun pro filipina akun pro jepang akun pro kamboja akun pro malaysia akun pro myanmar akun pro rusiaakun pro thailand akun pro vietnam slot server rusia slot server malaysia slot luar negeri akun pro jepang akun pro jepang slot server thailand slot server luar slot server kamboja slot server thailand link server asia link server internasional link server sensasional akun pro rusia akun pro jepang akun pro prancis akun pro thailand slot server luar slot server thailand slot server amerika slot server prancis slot server hongkong slot server jepang slot server malaysia slot server myanmar slot server vietnam slot server rusia slot luar negeri slot server jepang slot server kamboja slot server myanmar slot server rusia slot server thailand slot server thailand slot luar negeri akun pro filipina akun pro myanmar akun pro malaysia akun pro rusia slot server malaysia slot server rusia slot server china slot server hongkong slot server jepang slot server kamboja slot server korea slot server malaysia slot server myanmar slot server prancis slot server rusia slot server thailand