همفکری قلب و عقلم من را ثروتمند کرد

همانطور که می دانید شیره انگور برای بدن بسیار مفید می باشد و عملیات خون سازی را در بدن افزایش می دهد. من تلاشم بر این بود که محصولی انتخاب کنم و با رفتن در تجارت به موفقیت برسم و چه بهتر که محصول انتخابی من شیره انگور باشد. من به عقلم گوش کردم و توانستم از این طربق به ثروت زیادی برسم. 

شیره انگور تاکستان

سالم بودن شیره انگور تاکستان می‌ توان اطمینان کامل داشت معمولا در روش سنتی از حرارت زیاد استفاده می شود بنابراین این نوع شیره ها رنگشان بسیار تیره است و گاه قهوه‌ ای متمایل به سیاه پیدا می‌ کنند بنابراین جای هیچ نگرانی نیست.

البته شیره‌ های انگور بصورت صنعتی نیز تولید گشته که بدلیل فرآیندهایی که اعمال می‌ شوند در مقایسه با شیره‌ های سنتی دارای رنگ روشن تری هستند.

منظور تهیه شیره انگور در صنعت معمولا از خط تولید‌های حاوی دیگ های خلا بهره برده می‌ شوند که در آن حرارت بصورت مستقیم به آب انگور نمی‌ رسد حرارت غیر‌مستقیم سبب تولید شیره انگوری می‌شود که رنگ آن روشن است.

زیرا تاثیراتی که بر روی ترکیبات آلی شیره دارد تفاوت زیادی با حرارت مستقیم خواهد داشت.

شیره انگور روازاده

شاید تاکنون نشنیده باشید که در بعضی از نقاط کشور برای تهیه شیره انگور روازاده از نوعی خاک استفاده می‌کنند خاک مورد استفاده برای تهیه شیره به رنگ سفید بوده و دارای خاصیت قلیایی است که می‌ تواند اسیدیته شیره انگور را تا حدود زیادی بگیرد.

بنابراین مزه ترشی که در آب انگور احساس می‌ شود دیگر در شیره انگور تولید شده با این روش موجود نیست و شیره دیگر آن طعم شیرین همراه با ترشی را نخواهد داشت البته این مسئله در کیفیت شیره انگور بسیار اهمیت دارد.

زیرا طی این فرآیند نهایتاً باید شیره انگور بخوبی تسویه شود تا خاک افزوده شده به آن به طور کلی خارج گردد لازم به ذکر است که رنگ شیره تولید شده با خاک قهوه ای بسیار روشن است و غلظت بیشتری نسبت به شیره های انگور معمول دارد و در بازار به شیره انگور سفید نیز معروف است.

شیره خرما شیررضا

شیره خرما شیررضا در بندرعباس دارای ویژگی های زیادی می باشد.

به همین جهت است که در جهان بهترین انواع شیره خرما را مخصوص بندرعباس می دانند.

می توان به زبان ساده تر بیان کرد مناطق جنوبی کشور ایران از جمله بندرعباس دارای بهترین انواع خرما ها در سطح کشور بوده و چه بسا شیره خرمایی که از طریق خرما های جنوب کشور تهیه می شود نیز بی نظیر هستند.

کیفیت یکی از مهم ترین ویژگی های شیره خرما در بندرعباس می باشد.

از آن جایی که زادگاه خرما بندرعباس می باشد درصد خلوص و کیفیت شیره خرما در بندرعباس نیز نسبت به دیگر مناطق کشور بیشتر می باشد.

akun pro china akun pro hongkong akun pro filipina akun pro jepang akun pro kamboja akun pro malaysia akun pro myanmar akun pro rusiaakun pro thailand akun pro vietnam slot server rusia slot server malaysia slot luar negeri akun pro jepang akun pro jepang slot server thailand slot server luar slot server kamboja slot server thailand link server asia link server internasional link server sensasional akun pro rusia akun pro jepang akun pro prancis akun pro thailand slot server luar slot server thailand slot server amerika slot server prancis slot server hongkong slot server jepang slot server malaysia slot server myanmar slot server vietnam slot server rusia slot luar negeri slot server jepang slot server kamboja slot server myanmar slot server rusia slot server thailand slot server thailand slot luar negeri akun pro filipina akun pro myanmar akun pro malaysia akun pro rusia slot server malaysia slot server rusia slot server china slot server hongkong slot server jepang slot server kamboja slot server korea slot server malaysia slot server myanmar slot server prancis slot server rusia slot server thailand