علائم بارداری پسر


همه بانوانی که در اوایل دوران بارداری هستند، نسبت به فهمیدن جنسیت جنین خود، کنجکاو هستند. تشخیص جنسیت دختر و پسر از روی برخی علائم مادران باردار، می تواند به یک سرگرمی شیرین در این دوران تبدیل شود. اما قبل از اینکه بخواهیم وارد این مقوله شویم بهرت است شما را با ابزاری اشنا کنم که به پسر شدن جنین شما به صورت کاملا طبیعی و درونی یعنی با قدرت تلقین به بدن تان کمک می کند این ابزار چیزی نیست جز سابلیمینال بارداری پسر که از طریق لینک بارداری پسر می توانید آن را ملاحظه کنید.

اما بریم سراغ اصل مطلب …..

 از قدیم تا به امروز، افراد مسن تر و مادربزرگ ها از روی بعضی از علامت های مادران باردار، جنسیت جنین را حدس می زنند. امروز در این مطلب قصد داریم شما را با علائم بارداری پسر آشنا کنیم. خواندن این مقاله برای تعیین جنسیت در دوران بارداری، کمک زیادی به شما می کند.

زمان تعیین جنسیت جنین

جنسیت جنین در زمان تلقیح تخمک و اسپرم، تعیین می شود. از هر کدام از والدین، ۲۳ عدد کروموزم به جنین منتقل می شود؛ بنابراین بعد از لقاح، علاوه بر جنسیت جنین، مواردی هم چون رنگ چشم، رنگ مو و حتی هوش نیز، مشخص می شود. البته می توان به طور احتمالی، در همان ماه های اول و قبل از تعیین جنسیت، پسر بودن جنین را تشخیص داد.

علائم بارداری پسر در ماه اول

اغلب بانوان در ماه اول بارداری، نسبت به باردار بودن خود بی اطلاع هستند؛ بنابراین می توان گفت هیچ گونه علائمی هم ندارند.

علائم بارداری پسر در هفته هشتم

یکی از علائم بارداری پسر در هفته هشتم، تهوع صبحگاهی بعد از بیدار شدن از خواب است. البته حالت تهوع می تواند در زنان و بارداری های مختلف، متفاوت باشد. برخی افراد معتقدند که حالت تهوع با شدت کم، می تواند یکی از علائم بارداری پسر باشد. اگر مادران در این ماه حالت تهوع شدیدی را تجربه کنند، نشانه بارداری دختر است.

علائم بارداری پسر در هفته نهم

قلب جنین در هفته نهم و دهم به طور کامل شکل می گیرد. تعداد ضربان قلب جنین در این ماه، به تشخیص جنسیت جنین کمک می کند. اگر قلب جنین شما کم تر از ۱۴۰ بار در دقیقه بتپد، نشانی از بارداری پسر بوده، در غیر این صورت احتمال دختر بودن افزایش می یابد.

طی تحقیقات انجام شده پزشکی تعیین جنسیت از روی ضربان قلب، مردود اعلام شد. میزان ضربان قلب جنین دختر از پسر کمی بیش تر است اما خیلی فاحش نیست. به طور کلی تعداد ضربان قلب جنین بین ۱۲۰ تا ۱۶۰ در حال تغییر است.

علائم بارداری پسر در هفته یازدهم

از ایام قدیم تا به امروز، هوس بسیار شدید مادران نسبت به خوراکی های ترش و شور، یکی از علائم بارداری پسر بوده است. ویار مادران در این ماه نسبت به غذاهای ترش و شور به حدی زیاد است که ممکن است ظرف آبلیمو را سر کشیده و یا شیشه نمکدان را خالی کنند. البته تعیین جنسیت از روی هوس غذایی دقیق نیست و می تواند به تغییر نیازهای غذایی زنان ارتباط داشته باشد.

راستی اگر که به دلیل عدم داشتن اندازه مناسب آلت در شریک جنسی تان یا مشکلات مربوط به نعوذ و … امکان بارداری نیست می توانید از سابلیمینال سکس استفاده کنید تا این مشکل شما به راحتی برطرف گردد.

علائم بارداری پسر در ماه چهارم

شکم و سینه های زنان در ماه چهارم بارداری بزرگ می شود. در این دوران، افرادی که به دنبال تعیین جنسیت هستند از روی ظاهر شکم، جنسیت جنین را حدس می زدند. بر اساس گفته های قدیمی اگر شکم زن باردار افتاده، به سمت پایین و یا شبیه توپ والیبال باشد، جنین پسر است. اما طبق مطالعات پزشکی، چگونگی حمل جنین در دوران بارداری، به شکل رحم، نوع بدن و عضلات فرد بستگی دارد‌.


افسانه های بردن نذری درباره علائم بارداری پسر

تشخیص جنسیت جنین با توجه به شکم و علائم مادر، نه تنها در ایران بلکه در کشورهای خارجی نیز، رایج است. توجه به علائم و تشخیص جنسیت در دوران بارداری، برای مادران باردار جذاب و لذت بخش است. از جمله علائم بارداری پسر با توجه به افسانه های برون مرزی، به صورت زیر است:

  • بزرگ تر شدن سینه راست نسبت به سینه چپ . منتها اگر که میخواهید سایز سینه تان را به صورت طبیعی بزرگتر کنید می توانید از سابلیمینال بزرگ شدن سینه استفاده کنید.

  • تیره شدن نوک سینه ها

  • گشاد شدن مردمک ها در صورت نگاه کردن به آینه برای یک دقیقه

  • هوس غذاهای شور و ترش

  • سریع تر سرد شدن پاها در مقایسه با قبل از بارداری

  • خشک شدن پوست

  • جمع کردن سن، زنان لقاح و تعداد ماه بارداری و به دست آمدن عدد زوج

  • موهای پرپشت تر و براق

  • خوابیدن به پهلوی چپ

  • خلق و خوی آرام

  • تنفر نسبت به غذاهای مورد علاقه قبل از بارداری

  • ابتلا به دیابت بارداری

  • افزایش اشتها

  • استفاده از رژیم غذایی پرکالری در زمان انجام لقاح

  • سردردهای زیاد

سخن پایانی

زوج های بسیار زیادی هستند که برای  پسردار شدن، بچه دار می شوند. استرس تعیین جنسیت در اوایل دوران بارداری در مادران علاقه مند به پسر، همیشه همراه مادران است‌. اطرافیان در این دوران با بررسی حالت ها و علائم مادر، سعی در تشخیص جنسیت جنین دارند. علائم بسیار زیادی در مادران باردار وجود دارد که می تواند دلیلی بر بارداری پسر باشد اما قطعی نیست. حدس زدن جنسیت جنین هم برای مادر و هم اطرافیان می تواند جذابیت زیادی داشته باشد، اما هیچ گاه به آن اعتماد نکنید. بهتر است برای تشخیص قطعی جنسیت صبور باشید و در ماه چهارم بارداری برای تعیین جنسیت به پزشک خود مراجعه کنید‌.

همچنین برای اینکه بهتر بتوانید به بارداری پسر برسید می توانید از سابلیمینال لینک شده که مربوط به مجموعه سابلیمیران می باشد استفاده کنید.این سابلیمینال کمک می کند که بارداری بهتر اسانتر و سالم تری داشته باشید.


akun pro china akun pro hongkong akun pro filipina akun pro jepang akun pro kamboja akun pro malaysia akun pro myanmar akun pro rusiaakun pro thailand akun pro vietnam slot server rusia slot server malaysia slot luar negeri akun pro jepang akun pro jepang slot server thailand slot server luar slot server kamboja slot server thailand link server asia link server internasional link server sensasional akun pro rusia akun pro jepang akun pro prancis akun pro thailand slot server luar slot server thailand slot server amerika slot server prancis slot server hongkong slot server jepang slot server malaysia slot server myanmar slot server vietnam slot server rusia slot luar negeri slot server jepang slot server kamboja slot server myanmar slot server rusia slot server thailand slot server thailand slot luar negeri akun pro filipina akun pro myanmar akun pro malaysia akun pro rusia slot server malaysia slot server rusia slot server china slot server hongkong slot server jepang slot server kamboja slot server korea slot server malaysia slot server myanmar slot server prancis slot server rusia slot server thailand