بهترین فیلم های سینمایی با موضوع سقوط هواپیما

هنگامی که می خواهید برای سفر برنامه ریزی کنیم، اغلب خرید بلیت هواپیما و سفر هوایی اولین موردی است که به ذهنمان می رسد. با این حال، هنگامی که فیلم هایی با موضوع سقوط هواپیما را تماشا می کنیم، شاید در سفر با هواپیما دچار تردید شویم، به ویژه اگر تجربه سفر هوایی نداشته باشیم. اگرچه امنیت هواپیماها بسیار بالاست، اما هرگز نمی توان به طور مطلق از هرگونه حوادث ناگوار جلوگیری کرد. این موضوع در فیلم های سینمایی به موضوع سقوط هواپیما که بر اساس داستان واقعی نیز ساخته شده اند، به تصویر کشیده شده است.

سفر هوایی و سقوط هواپیما، موضوع هیجان انگیزی برای ساخت فیلم های سینمایی است که اتفاقا برخی از آن ها جزء فیلم های پر فروش سینما بوده اند. فیلم های متعددی مانند فیلم سالی نیز بر اساس داستان واقعی بوده که با استقبال زیادی از سوی مخاطبان مواجه شده است. در ادامه لیست کاملی از بهترین فیلم های سینمایی با موضوع سقوط هواپیما بررسی می کنیم.

فیلم های سینمایی با موضوع سقوط هواپیما

فیلم نقشه پرواز 2005

جودی فاستر در فیلم نقشه پرواز (IMDB=6.3) یک اجرای جذاب و گیرا ارائه می دهد، که نقش یک مهندس هواپیمای داغدار را بازی می کند که با دختر جوانش از برلین به نیویورک سفر می کند. وقتی دخترش در طول پرواز ناپدید می شود، وحشت او را فرا می گیرد، زیرا با سوء ظن خدمه و مسافران روبرو می شود. این فیلم روانشناختی عمیقاً به مفاهیم اعتماد، سلامت عقل و تلاش برای بقا می پردازد و تجربه ای ویژه و پر احساس را برای بینندگانی که به فیلم های سقطو هواپیما علاقه دارند، ایجاد می کند. پیتر سارسگارد و اریک کریستنسن از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی است.

فرودگاه از بهترین فیلم های سینمایی با موضوع سقوط هواپیما

فیلم فرودگاه (1970) با لایک 82 درصدی کابران گوگل، عصر طلایی سینمای حوادث هوایی را آغاز کرد که یک حماسه پرتنش و هیجان انگیز بوده که شامل چندین داستان متقاطع است. در قلب یک کولاک عظیم، یک مدیر هوانوردی (با بازی برت لنکستر) باید با چالش های متعددی، از جمله مسائل خانوادگی، مشکلات سلامتی شخصی و یک بمب افکن در پرواز مواجه شود. فیلم سینمایی فرودگاه با شخصیت های مکمل به یاد ماندنی مانند خلبان شجاع دین مارتین و کلاهبردار مسن، هلن هیز، یک قطعه نمادین از تاریخ فیلم‌ های با موضوع سقوط هواپیما است.

فیلم پرواز (2012)

فیلم پرواز (امتیاز IMDB برابر 7.3) از بهترین فیلم های سینمایی با موضوع سقوط هواپیما بوده که بر بعد روانشناختی یک خلبان تاکید دارد. دنزل واشنگتن در نقش کاپیتان ویپ ویتاکر بازی جذابی ارائه می دهد که نقش یک خلبان باتجربه خطوط هوایی را دارد. او موفق می شود تقریباً همه مسافران را پس از یک سقوط فاجعه بار نجات دهد. با آشکار شدن جزئیات این حادثه، سؤالاتی در مورد اینکه آیا شرارت های ویتاکر در این رویداد نقشی داشته است، تمرکز روایت را از پرستش قهرمان به درون نگری و شک به وی تغییر می دهد.

فیلم سینمایی پرواز به کارگردانی رابرت زمکیس، برداشتی قانع کننده از مشکلات شخصی که خلبانان می توانند با آن مواجه شوند و اینکه چگونه عنصر انسانی می تواند یک موقعیت اضطراری را ایجاد کرده یا از بین ببرد، ارائه می دهد.

فیلم پرواز

پرواز ققنوس (1965)

پرواز ققنوس (IMDB=7.5)، فیلمی خوش ساخت و کلاسیک در مورد سقوط هواپیما بوده که در سال 1965 اکران شده است. در این اقتباس جذاب از رمان الستون ترور، یک داستان گیرا از بقا در صحرا پس از فاجعه هوایی روایت می شود. پرواز ققنوس، داستان گروه متنوعی از مسافران است که پس از سقوط هواپیمای باری آنها در طول طوفان شن، در صحرا سرگردان می شوند. این گروه با هدایت مهارت های یک طراح هواپیما (با بازی هاردی کروگر)، تلاش می کند تا یک هواپیمای جدید از لاشه هواپیما بسازد. سقوط هواپیما، دسیسه و رفاقت داستانی جذاب را ایجاد می کند زیرا این شخصیت ها خطرات طبیعت و روح انسان را بررسی می کنند.

فیلم زنده (1993)

فیلم های کلاسیک در دهه 90 که با موضوع سقوط هواپیما ساخته شده اند، با روایت داستان جذاب و در ین حال ساده، در میان بهترین فیلم های سینمایی با موضوع سقوط هواپیما قرار دارند. در این فیلم با امتیاز IMDB‌ برابر 7.1، تلاش برای بقا بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است که اعضای یک تیم راگبی اروگوئه پس از یک سقوط هواپیمای وحشتناک خود را در بالای کوه های آند می بینند.

این فیلم با بازی اتان هاوک و کارگردانی فرانک مارشال، احساسات پیچیده و معضلات اخلاقی پیش روی کسانی را که برای زنده ماندن در میان ناملایمات غیرقابل تحمل تلاش می کنند، بررسی می کند. Alive یک فضای پرتنش و غرق شده را با مضامین عمیقی که در بین مخاطبان طنین انداز می شود، متعادل می کند. اتان هاوک و جاش همیلتون، از دیگر بازیگران این فیلم هیجان انگیز هستند.

فیلم سالی 2016

این فیلم درام و در عین حال هیجان انگیز، به کارگردانی کلینت ایستوود با بازی تام هنکس در نمایشی قدرتمند از شخصیت کاپیتان چسلی سولنبرگر، داستان واقعی معجزه روی هادسوندر سال 2009 را بازگو می کند. سالی (IMDB=7.4)، فراتر از فرود دراماتیک هواپیما روی آب است که داستان آن در اخبار روایت شده است، و به آشفتگی عاطفی و بازجویی های بوروکراتیکی که بعد از آن کاپیتان قهرمان با آن روبهرو شد، میپردازد. این فیلم که به طرز ماهرانه ای ساخته شده است، جوهر قهرمانی، عزم راسخ و روح انسانی را در برابر همه شانس ها به تصویر می کشد.

فیلم سالی

فیلم مقصد نهایی

فیلم مقصد نهایی (2000) با امتیاز IMDB‌ برابر 6.7، داستانی ترسناک و هیجان انگیز را با پیچشی فراطبیعی روایت میکند. پس از اینکه الکس براونینگ (با بازی دوون ساوا) یک سقوط مرگبار هواپیما را پیش بینی می کند، به مسافران هم هشدار داده و در این روند جان چندین نفر را نجات میدهد. با این حال، نگرانی بعدی حاکی از آن است که مرگ ممکن است به دنبال کسانی باشد که از سرنوشت خود فرار کرده اند. این داستان مهیج از تعلیق، هیجانات روانشناختی و جلوه های ویژه برای ارائه یک تجربه سینمایی فراموش نشدنی در سقوط هواپیما استفاده می کند که جزء بهترین فیلم های سینمایی با موضوع سقوط هواپیما است.

فیلم نیروی هوایی شماره ی یک (1997)

در این فیلم اکشن و هیجان انگیز، هریسون فورد در نقش رئیس جمهور ایالات متحده، جیمز مارشال بازی میکند، که زمانی که ایر فورس وان توسط تروریست های روسی ربوده می شود، در موقعیتی سرنوشت ساز قرار می گیرد. این فیلم با تلفیق تنش فاجعه هوایی با درام سیاسی و سکانس های اکشن نفس گیر، توانایی هریسون فورد را به عنوان یک ستاره اکشن قهرمان و یک شخصیت سیاسی استوار به نمایش می گذارد. فیلم نیروی هوایی شماره یک (IMDB=6.5) با شخصیت های به یاد ماندنی که توسط گری اولدمن و گلن کلوز بازی می شود، یک فیلم مهیج و جذاب در مورد سقوط هواپیما است.

فیلم سینمایی united 93

یونایتد 93 که با فیلمسازی خام و مستند روایت می شود، وقایع دلخراش مربوط به سقوط پرواز شماره 93 در 11 سپتامبر را به تصویر می کشد. این فیلم هیجان انگیز، مبارزه مسافران با هواپیماربایان به کارگردانی پل گرین گراس، درام و به طرز غم انگیزی قهرمانانه است. فیلم یونایتد 93 (IMBD=7.6تصویری واقعی و ترسناک از شجاعت و از خودگذشتگی را ارائه می دهد، زیرا افراد گرد هم می آیند تا در مواجهه با یک بحران طاقت فرسا با هم مبارزه کنند. این فیلم با بازی ریچارد بکینسیل، از بهترین فیلم های سینمایی با موضوع سقوط هواپیما بوده که تماشای آن را به شما توصیه می کنیم.

فیلم سینمایی هواپیما

فیلم سینمایی هواپیما (1980) با امتیاز 7.7 داستان فرود موفقیت آمیز هواپیما توسط یک خلبان بازنشسته هواپیماهای جنگی را روایت می کند. تد استرایکر یک خلبان جنگنده بازنشسته است که از زمانی که در یک ماموریت جنگی شکست می خورد، ترسی مزمن از پرواز پیدا کرده است. با این حال برای بازگرداندن نامزد سابقش از شیکاگو مجبور است با هواپیما سفر کند. با این حال، در ارتفاع 35 هزار فوتی، همه چیز ناگهان تغییر می کند.

نیمی از مسافران و هر دو خلبان ناگهان با یک مورد مسمومیت غذایی بیمار می شوند و تد به عنوان تنها فردی که در هواپیما تجربه پرواز دارد، مجبور می شود بر ترس های خود غلبه کند و کنترل هواپیما را به دست بگیرید. با کمک الین، دکتر روماک و همکار قدیمی نظامی اش رکس کرامر که روی زمین هستند، تد می تواند هواپیما را به سلامت فرود بیاورد.

 

akun pro china akun pro hongkong akun pro filipina akun pro jepang akun pro kamboja akun pro malaysia akun pro myanmar akun pro rusiaakun pro thailand akun pro vietnam slot server rusia slot server malaysia slot luar negeri akun pro jepang akun pro jepang slot server thailand slot server luar slot server kamboja slot server thailand link server asia link server internasional link server sensasional akun pro rusia akun pro jepang akun pro prancis akun pro thailand slot server luar slot server thailand slot server amerika slot server prancis slot server hongkong slot server jepang slot server malaysia slot server myanmar slot server vietnam slot server rusia slot luar negeri slot server jepang slot server kamboja slot server myanmar slot server rusia slot server thailand slot server thailand slot luar negeri akun pro filipina akun pro myanmar akun pro malaysia akun pro rusia slot server malaysia slot server rusia slot server china slot server hongkong slot server jepang slot server kamboja slot server korea slot server malaysia slot server myanmar slot server prancis slot server rusia slot server thailand