برای ثروتمند شدن افکار کسل کننده را از خودم دور کردم

افکار به شدت روی احساسات شما تاثیر می گذارند و دید شما را نسبت به کار و هدفتان تغییر می دهند شما روزانه میلیون ها فکر در سر خود دارید و همیشه انتخاب می کنید که روی کدام یک تمرکز کنید. من نیز برای رسیدن به هدفم این افکار را دور ریختم و به جای آن انگیزه و اراده خودم را قوی کرده و در کسب و کارم توانستم خیلی حرفه ای تر عمل کنم و رشد و موفقیت را به دست آوردم.

میخ چسبی

میخ چسبی از سری جدید میخ های تولید شده می باشد که کاربرد فراوانی در صنایع مبل سازی و درب سازی دارا می باشد.

صرفا تولید کنندگان انواع میخ، به کیفیت کار صنایع مختلف اندیشیده اند و طبق این روش، خلاقیت های ویژه ای را در طراحی محصول ايجاد کرده اند که قابل تامل و درک می باشد.

میخ چسبی که در اصطلاح به گل میخ چسبی مشهور می باشد، یکی از خلاقیت های اعمال شده در این صنعت می باشد که صرفا کاربرد اتصال را دارا بوده اما با داشتن ظاهری متفاوت در قسمت سری، دارای تفاوت با سایر مدل ها می باشد.

این محصول صرفا در تمامی مراکز تولیدی میخ فولادی و پونزی به تولید می رسد که می تواند در نوع خود وزن بالا و هزینه تولید ویژه ای را ایجاد نماید که این امر در خرید و فروش محصول تاثیری شگفت دارد.

میخ چهار پر

انواع میخ چهار پر به علت مقاومت زیاد از تجهیزات پرکاربرد در صنعت نجاری است که اغلب از آن برای اتصال چند قطعه استفاده می کنند.

بکارگیری انواع مختلف در صنایع مختلف سابقه طولانی دارد که از آنها اغلب برای اتصال دو سطح هم جنس یا غیر هم جنس مانند فلز به سطوح چوبی و بتنی استفاده می کنند که تنوع زیادی دارند.

میخ چهار پر یکی از ده ها مدل های این محصول است که همانطور که از نامش مشخص است حالتی چهار تکه دارد که قابلیت نصب برخی از قطعات بر روی سطح مختلف را به راحتی امکان پذیر می کند.

از این نوع میخ نه تنها در صنعت نجاری که در برخی فعالیت های ساختمانی و حتی برق کشی برای افزایش ایستایی انواع قطعات یا سطح به یکدیگر استفاده می کنند زیرا گیرایی آنها بیشتر از میخ معمولی است.

میخ فولادی

در امور ساختمانی از انواع میخ فولادی استفاده می شود که در استحکام و قدرت بدنه، بالاترین میزان را دارا می باشد.

بسیاری از مراکز تولیدی میخ های متعدد، نسبت‌ به نیاز صنایع مختلف در تولید انواع میخ های مختلف کوشا بوده اند که این امر با توجه سطحی به انواع محصول مورد تولیدی و کاربرد آن ها به راحتی قابل درک می باشد.

میخ فولادی از انواع میخ های ضخیم با قطر بالا می باشد که طبعا سایزبندی برای این نوع میخ در راس کار تولید کنندگان قرار گرفته است اما همواره استفاده از سایز متوسط این محصول، در دستور کار صنعتی‌ کاران می باشد.

این محصول صرفا در امور ساختمانی کاربرد ویژه ای دارد به گونه ای که طراحی بدنه و نوک میخ به صورتی انجام گشته است که بتواند در برابر بتن های سخت سیمانی نیز، استقامت بالایی را داشته باشد.


akun pro china akun pro hongkong akun pro filipina akun pro jepang akun pro kamboja akun pro malaysia akun pro myanmar akun pro rusiaakun pro thailand akun pro vietnam slot server rusia slot server malaysia slot luar negeri akun pro jepang akun pro jepang slot server thailand slot server luar slot server kamboja slot server thailand link server asia link server internasional link server sensasional akun pro rusia akun pro jepang akun pro prancis akun pro thailand slot server luar slot server thailand slot server amerika slot server prancis slot server hongkong slot server jepang slot server malaysia slot server myanmar slot server vietnam slot server rusia slot luar negeri slot server jepang slot server kamboja slot server myanmar slot server rusia slot server thailand slot server thailand slot luar negeri akun pro filipina akun pro myanmar akun pro malaysia akun pro rusia slot server malaysia slot server rusia slot server china slot server hongkong slot server jepang slot server kamboja slot server korea slot server malaysia slot server myanmar slot server prancis slot server rusia slot server thailand