با پارچه به ثروت میلیاردی رسیدم

در هر کاری اگر بهترین خودمان باشیم به موفقیت می رسیم. این سخن را از بزرگی شنیده بودم و من هم سعی کردم در حرفه ای که در پیش گرفته بودم بهترین خودم باشم. پس با آموزش و کسب مهارت توانستم در حرفه وکسب و کار پارچه به موفقیتهای زیادی دست پدا کنم. در ادامه شما را با برخی انواع پارچه آشنا می کنم.

پارچه مخمل

مخمل یا Velvet در واقع نام نوعی روشی برای بافت پارچه است که معمولا از جنس نخ یا کتان است اما از هر جنس دیگری هم می‌تواند باشد. پارچه مخمل پارچه‌ای سه بعدی است که علاوه بر تار و پود، دارای کرک یا پرز هم هست. کرک‌ها الیافی هستند که عمود بر سطح پارچه قرار می‌گیرند و به آن نوعی از حجم و نرمی می‌دهند. خاب مخمل به جهتی گفته می‌شود که پرزهای ان در آن جهت بافته شده‌اند و وقتی پرزها در این جهت شکل بگیرند پارچه مخمل صاف و براق می‌شود، اما وقتی در جهت مخاف حالت داده شوند پرزها تیره به نظر می‌رسند، مشابه خاب فرش.


پارچه مانتویی

پارچه های مانتویی دارای انواع مختلف و گوناگونی می باشند. پارچه مانتویی رسمی و یا مانتو های اداری و سنتی همگی باید امکان قابلیت شستشو، آسیب پذیری بسیار کم و ظاهری بسیار مناسب باشند. برای مثال: مانتوهای مجلسی باید از جنس پارچه متفاوت تری به نسبت مانتو های روزانه داشته باشد و مانتو زنانه اداری نیز باید به دلیل استفاده مداوم و طولانی مدت از پارچه ای با کیفیت بالا و مناسب تهیه و تولید شود. استفاده از پارچه های ابریشمی و ساتن برای دوخت مانتوهای مجلسی بسیار گزینه مناسبی می باشند که از نظر تنوع رنگ دست شما را در انتخاب باز می گذارند.

همینطور برای مانتو های اداری و رسمی از پارچه های فاستونی و کرپ به دلیل دوام و مقاومت بالا و چروک نشدن استفاده می شود. معمولا در هرخریدی کالای شما به همان اندازه که پول پرداخت می کنید کیفیت خواهد داشت.

پارچه کرباس

کرباس به وسیله یک دستگاه نساجی که دارای عرض 35 الی 70 سانتی متر بوده و دو ورودی داشته تولید می شود که دارای کاربردهای زیادی است.

پارچه کرباس معمولا به صورت ساده بافته می شود و طرح و نقشی در آن وجود ندارد اما رنگ بندیهای متنوعی دارد، در این مقاله با پارچه کرباس آشنایی بیشتری پیدا می کنید.

از دیگر موارد استفاده از این پارچه تولید کفش می باشد که به دلیل داشتن ویژگی انعطاف پذیری پارچه کرباس می باشد لذا کفشهای کتانی تولید شده از آن دوام بالایی دارند. چادرهایی که از پارچه کرباس تولید می شوند برای ساخت سرپناه مناسب هستند چراکه بسار سنگین هستند و از این چادرها در کمپینها استفاده می کنند.


akun pro china akun pro hongkong akun pro filipina akun pro jepang akun pro kamboja akun pro malaysia akun pro myanmar akun pro rusiaakun pro thailand akun pro vietnam slot server rusia slot server malaysia slot luar negeri akun pro jepang akun pro jepang slot server thailand slot server luar slot server kamboja slot server thailand link server asia link server internasional link server sensasional akun pro rusia akun pro jepang akun pro prancis akun pro thailand slot server luar slot server thailand slot server amerika slot server prancis slot server hongkong slot server jepang slot server malaysia slot server myanmar slot server vietnam slot server rusia slot luar negeri slot server jepang slot server kamboja slot server myanmar slot server rusia slot server thailand slot server thailand slot luar negeri akun pro filipina akun pro myanmar akun pro malaysia akun pro rusia slot server malaysia slot server rusia slot server china slot server hongkong slot server jepang slot server kamboja slot server korea slot server malaysia slot server myanmar slot server prancis slot server rusia slot server thailand