بررسی سریال (خاندان اژدها) House of the Dragon

تنبل ترین راه برای تگ کردن خاندان اژدها (آسمان اقیانوس اطلس) همیشه این بوده است که آن را Better Call Saul برای بازی تاج و تخت بنامیم. مانند آن نمایش، این یک پیش درآمد است. مانند آن نمایش، ما از قبل می دانیم که اوضاع چگونه به پایان می رسد. اما اکنون، با یک فصل کامل در نمای عقب، این مقایسه ضروری به نظر می رسد.

مطالب مرتبط : زیرنویس سریال House of the Dragon 2022

هم House of the Dragon و هم Better Call Saul از یک پایگاه هواداران پخته سود می بردند، و به همین دلیل نیازی به بیرون آمدن از دروازه ها به همان سرعتی که مادرشان نشان می دهد نداشتند. مانند سائول، خانه اژدها ساعت کندتر و گره‌دارتری بود و بیشتر به شخصیت‌ها علاقه داشت تا تماشایی. نیاز به مشاهده بسیار نزدیکتر داشت. با سائول، این کار در آخرین فصل فوق‌العاده به ثمر رسید. در حال حاضر، با House of the Dragon، آنچه در پیش است چیزی جز یک علامت سوال غول پیکر نیست.

به یاد دارید که این نمایش مربوط به جنگ داخلی افسانه‌ای است که تقریباً وستروس را از هم جدا کرد. اما تا پایان فصل اول، ما دقیقاً هیچ یک از آن را ندیده‌ایم. اگر قسمت افسانه ای بازی تاج و تخت، رقص اژدها، اولین جنگ جهانی بود، پس ما فقط 10 ساعت کامل را صرف تماشای ترور آرشیدوک فرانتس فردیناند کرده ایم.

به عبارت دیگر، این سریال تبدیل به یک پیش درآمد برای یک پیش درآمد شده است، سریالی که ممکن است به مرور زمان به عنوان پیش درآمد خانه اژدها شناخته شود. ما با بازیکنان (بعضی از آنها در کودکی) آشنا شدیم و اکنون می دانیم که چه چیزی آنها را هدایت می کند، خواه خیانت باشد، طمع یا صرفاً توسط نویسنده ای که عاشق نوشتن سایکوپات ها است. همه اردک ها در یک ردیف هستند. و این جایی است که آنها برای مدتی طولانی در حال حاضر خواهند ماند.

بدیهی است که ما نمی دانیم که آیا این ساختمان جهانی دقیق برای چندین سال ارزشش را داشت یا نه. اما چیزی که اکنون آشکار به نظر می رسد این است که این فصل بهترین ها را برای آخر حفظ می کرد. مدتی طول کشید تا به آنجا برسیم، اما در پایان قسمت، همه چیز در نهایت موتوری است. پرنسس رینیرا اکنون می‌داند که پدرش مرده است (در نهایت، پس از گذراندن چندین قسمت به عنوان یک اسکلت ژله‌ای) و او می‌داند که او را ملکه نکرده‌اند. خطوط نبرد به سرعت در حال ترسیم شدن است و نمایش آن را به یک انتخاب باینری برای بینندگان تبدیل می کند. از یک طرف، زنی که به او وعده تاج داده شد و سپس آن را ربودند. از سوی دیگر، گروهی از بدجنس‌های کارتونی که تکه‌های چشمی می‌پوشند و اژدهای‌هایشان را وادار می‌کنند تا به معنای واقعی کلمه اژدهای‌های دیگر را بخورند. این آخرین قسمت اوج این قسمت را تشکیل داد، عمدتاً به این دلیل که پسر رینیرا سوار بر اژدهایی بود که شکسته شد. و با این حال حتی به ناراحت‌کننده‌ترین لحظه اپیزود هم نزدیک نبود.

یکی از موضوعات مهم فصل، عمدی یا غیرعمد، خشونت زایمان بود. در قسمت اول شاهد مرگ زنی در حین زایمان بودیم. در نیمه های فصل، بازیگر جدیدی که نقش رینیرا را بازی می کند با یک نمای نزدیک و طاقت فرسا از زحمات ماندگار او معرفی شد. اما بدترین چیز برای این قسمت ذخیره شد. شوک فهمیدن اینکه او ملکه نیست آنقدر برای رینیرا بود که به زایمان زودرس افتاد و به شکلی بسیار عجیب سقط کرد. این صحنه یکی از ناخوشایندترین صحنه هایی بود که تا به حال نمایش داده شده بود، و می توانید استدلال کنید که کاملاً بی دلیل بود. این نمایشی است که در طول زمان چنان سریع حرکت می کند که شخصیت ها می توانند پیر شوند و بین صحنه ها بمیرند. و با این حال، وقتی صحبت از نشان دادن عذاب زنانه در هنگام زایمان می‌شود، مانند بدترین نوع لاستیک‌ها باقی می‌ماند. این یک گرایش اصلاح‌ناپذیر است و امیدوارم نمایش در آینده با حساسیت بیشتری برخورد کند.

بدیهی است که امیدوارم چیزهای دیگر نیز تغییر کند. من دوست دارم که House of the Dragon در مورد پیر شدن شخصیت ها یکپارچگی پیدا کند. برای مثال، ویسریس پدی کانسیدین، مانند بدی ایندیانا جونز که یک مقبره نفرین شده را باز می کند، از بین رفت، در حالی که برادرش (با بازی مت اسمیت) خود را پل راد وستروس نشان داده است. او یک روز هم پیر نشده است و حالا نمی‌دانم قرار است چند سال داشته باشد. او 30 سال دارد؟ 45؟ 90؟ گفتنش سخته راز او چیست؟ هیدراتاسیون خوب؟ محارم؟ ماگ های براق باید بدانند. همچنین، و من نمی‌خواهم حساس باشم، اما خوب است اگر قسمت‌های آینده به گونه‌ای روشن شوند که به من اجازه دهند ببینم قرار است چه اتفاقی بیفتد.

احساس من این است که فصل دوم House of the Dragon بسیار انفجاری‌تر از فصل اول خواهد بود، و اگر اینطور باشد، این واقعیت که کاملاً بر سر یک پیرمرد بوده که نام‌هایش را با هم مخلوط کرده است، اهمیتی نخواهد داشت. اما باید ببینیم خانه اژدها تمام شد. من نمی توانم صبر کنم تا واقعاً شروع شود…

akun pro china akun pro hongkong akun pro filipina akun pro jepang akun pro kamboja akun pro malaysia akun pro myanmar akun pro rusiaakun pro thailand akun pro vietnam slot server rusia slot server malaysia slot luar negeri akun pro jepang akun pro jepang slot server thailand slot server luar slot server kamboja slot server thailand link server asia link server internasional link server sensasional akun pro rusia akun pro jepang akun pro prancis akun pro thailand slot server luar slot server thailand slot server amerika slot server prancis slot server hongkong slot server jepang slot server malaysia slot server myanmar slot server vietnam slot server rusia slot luar negeri slot server jepang slot server kamboja slot server myanmar slot server rusia slot server thailand slot server thailand slot luar negeri akun pro filipina akun pro myanmar akun pro malaysia akun pro rusia slot server malaysia slot server rusia slot server china slot server hongkong slot server jepang slot server kamboja slot server korea slot server malaysia slot server myanmar slot server prancis slot server rusia slot server thailand