راهنمای خرید تشک فنری از لایکو

admin 2023-12-07

اگر چه تشک‌های مموری فوم محبوبیت زیادی دارند، اما انتخاب اکثر مردم تشک فنری است. هنگام خرید تشک فنری، باید انواع تشک را بشناسید. حتی بعد از اینکه تصمیم گرفتید یک تشک فنری بخرید، انتخاب‌ها زیادی خواهید داشت. طیف گسترده‌ای از تشک‌های فنری مختلف برای خرید وجود دارند. در ادامه نکاتی را خواهیم گفت که به شما کمک می‌کند هنگام خرید تشک فنری بهترین را انتخاب کنید.

تختی که روی آن می‌خوابید؛ پناهگاه شبانه شما، کلید یک خواب خوب و بخش مهمی از راحتی کلی شما است. با توجه به تنوع گزینه‌های موجود در بازار، انتخاب تشک مناسب می‌تواند کاری دلهره آور به نظر برسد. اما ما تلاش کردیم تا انواع تشک را در این مقاله بررسی کنیم و به شما بگوییم بهترین گزینه برای انتخاب کدام است.

انواع تشک

تشک‌های مختلفی در بازار موجود است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. بنابراین، بیایید هر یک را بررسی کنیم.

تشک‌های مموری فوم

تشک‌های مموری فوم با قالب گیری از بدن شما و ارائه سطح بالایی از راحتی، خواب آرامی را ارائه می‌دهند. مموری فوم شکل خود را بازمی‌یابد، به این معنی که می‌تواند هر روز صبح بعد از بلند شدن از روی آن به شکل اولیه خود باز گردد.

تشک‌های مموری فوم به سادگی با داشتن ضخامت‌های مختلف در لایه‌ها می‌توانند سطوح راحت و متفاوتی داشته باشند، هر چه لایه‌های تشک ضخیم‌تر باشد، تشک نرم‌تر است.

تشک‌های فنری منفصل

تشک‌های فنری منفصل، به جای یک قطعه فنر پیوسته که به چندین فنر پیچیده شده است، از فنرهای زیادی که در پاکت‌های پارچه‌ای دوخته شده و قراردارند، ساخته می‌شوند.

تشک‌های فنی متصل

این مدل تشک‌های فنری از قدیمی‌ترین نوع تشک‌های فنری است. فنرهای موجود در آن به صورت متصل به هم قرار دارند، باعث انعطاف آن‌ها می‌شوند و به خوبی از کمر و ستون فقرات افراد محافظت می‌کنند. به همین دلیل به عنوان تشک طبی نیز به کار می‌روند و برای همه افراد مناسب است.

تشک‌های هیبریدی

تشک‌های هیبریدی ترکیبی از هر دو فناوری‌های تشک‌های فنری و مموری فوم است، معمولاً با لایه‌بندی در سراسر تشک برای ایجاد ترکیبی از راحتی و احساس آرامش اعمال می‌شود.

این تشک‌ها می‌توانند دارای فوم‌های مموری، فنرهای پاکتی و لاتکس باشند تا طراحی پیشرفته‌ای ایجاد کنند که می‌تواند راه حل مناسبی برای خواب راحت شما باشد.

تشک‌های لاتکس

تشک‌های لاتکس شامل لایه‌ای از فوم لاتکس هستند که خواص مشابهی با مموری فوم دارد، اما تجربه خواب متفاوتی را ارائه می‌دهد.

فوم لاتکس به شکل بدن شما قالب میگیرد، بنابراین سطح پشتیبانی یکسانی را از بدن شما نخواهد داشت. با این حال، سریع‌تر به حالت اولیه خود باز می‌گردد و خاصیت فنری بیشتری دارد. همچنین قابلیت تنفس آن بیشتر از مموری فوم است، بنابراین محیط خواب خنک‌تری را فراهم می‌کند. لاتکس همچنین ضد حساسیت و ضد میکروب است، بنابراین برای مبتلایان به آلرژی عالی است.

دلیل عوض کردن تشک چیست

A bed in a room

Description automatically generated

حتی بهترین تشک‌ فنری برای تمام عمر دوام نخواهند داشت. به طور متوسط، یک تشک فنری 7 تا 10 سال عمر می‌کند. بررسی افتادگی تشک با افزایش سن تشک بسیار مهم است، زیرا این‌ها نشانه‌هایی هستند که ممکن است زمان تعویض تشک را اطلاع دهند.

شرایط فیزیکی بدن، از جمله چاقی، لاغری یا افزایش وزن می‌تواند دلایل تعویض تشک باشد، همچنین تغییر در سبک زندگی یا بروز عوارضی از جمله دردهای عضلانی، بی‌حسی دست و پا، احساس خستگی حتی پس از خواب طولانی مدت یا بروز حساسیت‌های پوستی همگی نشانه‌هایی برای تعویض تشک هستند.

تشک ایرانی بخریم یا خارجی

احتمالا شنیده‌اید، کالای خارجی بهتر از کالای ایرانی است، اما بهتر است بدانید کالای تولید شده در ایران، تحت لیسانس شرکت‌های معتبر و با توجه به استانداردها تولید می‌شود.

نکته حائز اهمیت در این خصوص، این است که تشک در کشور ما بومی شده و در مدل‌های به روز و با کیفیت با فنر پاکتی، مموری فوم و پارچه‌های آنتی باکتریال تولید می‌شود.

تغییرات جدیدی هر روزه در لایه‌های استفاده شده در تشک در حال آزمایش و تولید است از اضافه شدن لایه‌های لاتکس و الاستیک، فنرهای خاص در چند ناحیه، فنرهای پلاستیکی و …، این تنوع بالا در ساخت تشک نشان میدهد که انتخاب تشک اهمیت بسیار بالایی داشته و در میزان سلامتی و کیفیت خواب افراد تاثیر دارد.

در ایران نیز تولیدکنندگان به نام و معتبری از جمله لایکو در حوزه تهیه کالاهای خواب از جمله تشک، ملحفه و…، سال‌ها فعالیت داشته‌اند و از کیفیت بالایی برخوردارند.

اما حقیقتی درباره تشک‌های خارجی وجود دارد، این تشک‌ها مربوط به تشک‌های وارداتی کشور چین بودند و بقیه مونتاژ کشور ایران و فقط تعداد کمی از تشک‌ها واقعا از کشور های ترکیه, آلمان, ایتالیا وارد میشوند که با توجه به هزینه‌های بالای گمرک و حمل و نقل این کالاهای لوکس ترجیح وارد کنندگان این است که این محصولات در کشور خودمان موناژ شود .

خرید تشک فنری از لایکو

A white mattress on a blue background

Description automatically generated

انتخاب یک تشک فنری با توجه به مواردی که در این مقاله گفتیم، انتخاب سختی نیست، با استفاده از این راهنما، شما به دانشی رسیده‌اید که می‌توانید انتخابی آگاهانه داشته باشید، برای خرید تشک فنری از محصولات لایکو https://www.laicogroup.com/fa/ می‌توانید از مشاوران کمک بگیرید.

دیدگاه 0

akun pro china akun pro hongkong akun pro filipina akun pro jepang akun pro kamboja akun pro malaysia akun pro myanmar akun pro rusiaakun pro thailand akun pro vietnam slot server rusia slot server malaysia slot luar negeri akun pro jepang akun pro jepang slot server thailand slot server luar slot server kamboja slot server thailand link server asia link server internasional link server sensasional akun pro rusia akun pro jepang akun pro prancis akun pro thailand slot server luar slot server thailand slot server amerika slot server prancis slot server hongkong slot server jepang slot server malaysia slot server myanmar slot server vietnam slot server rusia slot luar negeri slot server jepang slot server kamboja slot server myanmar slot server rusia slot server thailand slot server thailand slot luar negeri akun pro filipina akun pro myanmar akun pro malaysia akun pro rusia slot server malaysia slot server rusia slot server china slot server hongkong slot server jepang slot server kamboja slot server korea slot server malaysia slot server myanmar slot server prancis slot server rusia slot server thailand